Hoe kan ik een document aanmaken
Een document aanmaken
Om in Followin' documenten zoals een offerte of factuur aan te maken zijn verschillende werkwijzes mogelijk.
(als voorbeeld een verkooporder).
- Ga naar het Administratie-onderdeel in Followin'.
- In het menu aan de linkerkant klikt u op Orders.
- Klik op de knop [Nieuw] om een nieuwe documentenkaart te openen.
- Op de documentenkaart vult u de code (roepnaam) van de klant in.
- Klik op +Artikel of +Tekst om een artikellijn of tekstlijn toe te voegen.
- Klik onderaan op OK om de aanpassingen op te slaan en de kaart te sluiten.
Andere methode :
- Ga naar het Administratie-onderdeel in Followin'.
- In het menu aan de linkerkant klikt u op Klanten.
- Zoek de klant op in het overzicht.
- Klik met de rechtermuisknop op de klant of op de knop met horizontale lijnen.
- Kies voor Maak een document.
- In het volgende dialoog stipt u het type document aan en klik op OK.
- Volg de stappen in vorig stuk om het order in te vullen.
Bewerken van een documenten
- Ga naar het Administratie-onderdeel in Followin'.
- Klik op het type document en zoek het document op in de lijst in het rechtergedeelte. Hier kan u gebruik maken van de verschillende zoekmethodes om het document terug te vinden.
- Dubbelklik op het document of klik op de knop met horizontale lijnen en kies voor bewerken.
- Voer de wijzigingen door en klik op OK.