Hoe kan ik een document aanmaken

Een document aanmaken

Om in Followin' documenten zoals een offerte of factuur aan te maken zijn verschillende werkwijzes mogelijk.

(als voorbeeld een verkooporder).

  1. Ga naar het Administratie-onderdeel in Followin'.
  2. In het menu aan de linkerkant klikt u op Orders.
  3. Klik op de knop [Nieuw] om een nieuwe documentenkaart te openen.
  4. Op de documentenkaart vult u de code (roepnaam) van de klant in.
  5. Klik op +Artikel of +Tekst om een artikellijn of tekstlijn toe te voegen.
  6. Klik onderaan op OK om de aanpassingen op te slaan en de kaart te sluiten.

Andere methode :

  1. Ga naar het Administratie-onderdeel in Followin'.
  2. In het menu aan de linkerkant klikt u op Klanten.
  3. Zoek de klant op in het overzicht.
  4. Klik met de rechtermuisknop op de klant of op de knop met horizontale lijnen.
  5. Kies voor Maak een document.
  6. In het volgende dialoog stipt u het type document aan en klik op OK.
  7. Volg de stappen in vorig stuk om het order in te vullen.

Bewerken van een documenten

  1. Ga naar het Administratie-onderdeel in Followin'.
  2. Klik op het type document en zoek het document op in de lijst in het rechtergedeelte. Hier kan u gebruik maken van de verschillende zoekmethodes om het document terug te vinden.
  3. Dubbelklik op het document of klik op de knop met horizontale lijnen en kies voor bewerken.
  4. Voer de wijzigingen door en klik op OK.